Saturday, April 30, 2011

Mon Petite Rêve

Bonjour, amis!
Comment allez-vous ce soir? Très bien, je l'espère. Me? Comment fais-je ce soir? Eh bien, je préfère de jouir des choses de raison et de rationalité, mais, au cours de la dernière heure et quarante minutes, je me suis trouvé coupable d'obsession. Ce soir, un nouveau rêve peu trouvé sa place dans mon cœur. Un rêve qui se réalisera: L'été prochain, je vais à Paris. Que l'obsession de commencer ... et si vous avez besoin de moi au cours de l'été 2012, vous savez où chercher.


(TRANSLATION*:)
Hello, friends!
How are you tonight? Okay, I hope. Me? How am I doing tonight? Well, I usually prefer to enjoy things with reason and rationality, but during the last hour and forty minutes of my life, I have found myself guilty of obsession. Tonight, a new dream found a place in my heart, a dream that will come true: Next summer I am going to Paris. Let the obsession begin ... and if you need me during the summer of 2012, you know where to look.


*Big shout out to Google Translator on this one. #IonlyspeakEnglish.

No comments:

Post a Comment